donderdag 5 juni 2014

Permanente make-up wenkbrauwen hairstroke Studio Glow review

Permanente make-up - wenkbrauwen



Na heel lang twijfelen heb ik het gedaan, ik heb mijn wenkbrauwen laten tatoeëren!
Een tattoo op je gezicht is niet nix, denk er daarom ook goed over na of je dit echt wilt.
Ik wilde al een hele tijd mijn wenkbrauwen laten tatoeëren want elke morgen die wenkbrauwen bijtekenen.. pff! ik was het zat! time for action!
Ik nam contact op met Studio Glow in Venray (Limburg) waar ik meteen goed advies kreeg.
Over een paar weken kon ik terecht.. wat was ik zenuwachtig!!
De tijd vloog om en voor ik het wist was de dag aangebroken.. ik liep de hele dag met de gedachte "morgen sta ik op met wenkbrauwen"!

De behandeling
Na een korte kennismaking kon ik plaats nemen.
Mijn wenkbrauwen werden ingekleurd met een potloodje om te kijken welke vorm het beste bij mijn gezicht paste. De mevrouw die mij geholpen heeft nam rustig de tijd om mijn wenkbrauwen in een perfecte vorm te tekenen. We zochten samen een kleurtje uit dat mooi bij mijn haar- en huidskleur stond en dan konden we beginnen. Eerst maakte ze de basis lijntjes, deze voelde vervelend aan maar waren niet pijnlijk. Nadat de basislijntjes er op zaten kreeg ik verdovingszalf op en ging ze streepjes maken op mijn wenkbrauwen. Het deed geen pijn maar was wel een beetje vervelend, ik zou het zo weer doen!

Na de behandeling waren mijn wenkbrauwen erg heftig kwa kleur maar natuurlijk moest dit genezen en de kleur zou met 30% afnemen. De kleur en de vorm zijn PERFECT!
Over een aantal weken ga ik terug voor de nabehandeling maar ik ben nu al dik tevreden.
Ik sta nu elke morgen op met mooie wenkbrauwen :) Ik raad het iedereen aan!

4 opmerkingen: