woensdag 16 september 2015

Tanden bleken bij Biowit - ervaring review

6 tot 10 tinten witter!
Ik heb mijn tanden laten bleken bij Biowit (www.biowit.nl) in Hoensbroek. 
De grondstoffen van de bleekgels die ze gebruiken zijn puur, van hoogwaardige kwaliteit en ontwikkeld op basis van natuurlijke materialen. Ik kreeg een voucher voor mijn verjaardag om hier mijn tanden te laten bleken voor wel 6 tot 10 tinten lichter! Niet dat het echt heel nodig was... maar ik wou ze toch graag een gebleekte smile.
Ik heb even moeten reizen met het OV om op de locatie te komen maar dat had ik er wel voor over. 

Ik heb eerder mijn tanden laten bleken bij PearlyWhite (www.pearlywhite.nl) en met succes! Zij maken voor het bleken van de tanden uitsluitend gebruik van de hoogwaardige, veilige producten van Remewhite. Deze PH-neutrale bleekgel is volledig onschadelijk voor het tandglazuur. Ik had 2 jaar lang genoten van echte mooie witte tanden en kon niet wachten om die mooie gebleekte smile weer terug te zien.

Helaas..
In de salon zag ik duidelijk dat ze witter waren.. yes! eenmaal thuis keek ik in de spiegel en het leek alsof er niets veranderd was, dat kan toch niet!? En ja hoor, toen ik de before after foto's naast elkaar had gezet zag ik het: er was NIETS veranderd!!! helemaal NIETS! Hoe kon dat nou? In de salon leken ze zo wit.. Ik denk dat dit komt doordat de uv lamp aan stond hierdoor lijkt namelijk alles witter. Ik ben zeer teleurgesteld vooral omdat ik weet dat dit niet was.

ik zeg niet dat dit voor iedereen zo is, alle tanden zijn anders en reageren anders. 
Helaas werkt de biologische manier van tanden bleken niet bij mij.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen