vrijdag 22 april 2016

hairstrokes wenkbrauwen Derma Instituut Heerlen review ervaring

Permanente make-up - Wenkbrauwen - Hairstroke techniek
Derma Instituut Heerlen

before foto: 2 maanden niet geëpileerd & beetje bijgetekende wenkbrauwen

Januari 2016,
Ik heb een afspraak bij Derma Instituut in Heerlen. Voor degene die mij al langer volgen en denken HUH gaat ze nou alweer haar wenkbrauwen laten doen!? Ja. Ik heb een jaar geleden mijn wenkbrauwen laten doen bij Studio Glow in Venray en was toen heel tevreden. Helaas vervaagt permanente makeup heel snel wegens de techniek die ze gebruiken. Het is juist goed dat je het zo nu en dan moet laten bijwerken. Je gezicht gaat door de jaren heen veranderen dus dan is het wel fijn als je wenkbrauwen mee veranderen!

Dit keer heb ik gekozen om naar Derma Instituut in Heerlen te gaan. Dit omdat ze op facebook 
GE-weldige before-after foto's plaatsen en ik zeer onder de indruk ben van de wenkbrauwen die ik voorbij zie komen op hun pagina. Het bijwerken bij Studio Glow had me 80 euro gekost. Toch heb ik gekozen om meer dan 200 euro neer te smijten voor een behandeling bij Derma Instituut....


Na de behandeling

In tegenstelling tot Studio Glow werd mij geen voorkeur van vorm en kleur gevraagd, dit vond ik wel een beetje vreemd. Het zijn professionals, dus het zal wel dacht ik... met gevolg dat mijn wenkbrauwen nu helaas te donker zijn. Na de behandeling zag alles er netjes uit op enige oneffenheden na. Dit zou bij de nabehandeling weer bijgewerkt worden. 2 weken later heb ik de nabehandeling ondergaan en alles verliep prima.

TOT DAT... 3 weken na de nabehandeling de verf begon te vervagen. Dit was bij mijn eerste behandeling bij Studio Glow niet het geval dus ik wist dat het fout zat. Ik heb een foto gemaakt en deze gestuurd naar Derma Instituut. Helaas konden ze niets voor mij doen en ik zou moeten betalen voor een nieuwe behandeling. Ik begrijp het wel maar ik ben wel MEGA teleurgesteld omdat ik denk dat het aan de verf of techniek ligt die ze gebruiken.


vervaging


Ach ja, de vorm is tenminste mooi en dat is heel handig met bijtekenen dus het was niet allemaal weg gegooid geld. De volgende keer ga ik weer terug bij Studio Glow en zal ik weet een update plaatsen. Dit kan natuurlijk wel een jaartje duren. Deze post is gebaseerd op MIJN mening en MIJN ervaring met beide zaken. Dit wil dus niet zeggen dat het bij iedereen zo is. Iedere huid is anders en reageert ook anders.

wenkbrauwen bijgetekend 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen